یاوران حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف

یاوران حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
اللهم عجل لولیک الفرج

نخست وزیر ترکیه در گفت وگو با شبکه سی ان ان آمریکا احتمال حمله رژیم صهیونیستی را صفر دانست و اعلام کرد که چنين حمله‌اي می‌تواند موجب بروز يک آخر الزمان در کل منطقه ‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجو به نقل از پرس تی وی، نخست وزیر ترکیه در گفت وگو با شبکه سی ان ان آمریکا احتمال حمله رژیم صهیونیستی را صفر دانست و اعلام کرد که چنين حمله‌اي می‌تواند موجب بروز يک آخر الزمان در کل منطقه ‌شود.

اردوغان در گفت‌وگو با شبکه خبری سي‌ان‌ان امریکا در پاسخ به سوالي درباره احتمال حمله رژيم اسرائیل به ايران به خاطر برنامه انرژي هسته‌اي این کشور گفت: در شرایط کنونی احتمال چنین جنگی وجود نخواهد داشت، چرا که کوچکترین اقدامی از جانب اسرائیل می تواند تمامی منطقه را به نابودی کامل بکشاند.

رژیم صهیونیستی بارها براي اعمال فشار به منظور توقف برنامه انرژي اتمي تهران، ايران را به استفاده از گزينه نظامي تهديد کرده‌ است.

تل آويو ادعا مي‌کند که برنامه انرژي اتمي ايران جنبه نظامي دارد. ايران ضمن رد اين ادعاها، تاکيد دارد که به عنوان يکي از امضاکنندگان پيمان منع گسترش تسليحات اتمي (ان‌پي‌تي) و يکي از اعضاي متعهد آژانس بين‌المللي انرژي اتمي، حق توسعه و دستيابي به فن‌آوري اتمي براي اهداف صلح‌آميز را دارد.

به تازگی، رژيم تل‌آويو لفاظي‌هاي خصمانه خود را عليه تهران افزايش داده است و با وجود هشدارهاي مقامات امنيتي و اطلاعاتي پيشين و فعلي رژیم تل‌آویو، بنيامين نتانياهو، نخست وزير و ايهود باراک، وزير امور نظامي رژيم اسرائیل اقدامات فتنه‌جويانه‌اي را هدايت مي‌کنند.

مقامات ايران تاکيد کرده‌اند هر گونه تجاوز نظامي به کشور، با پاسخي دندان‌شکن روبرو خواهد شد و هشدار داده‌اند چنين اقدامي منجر به جنگي خواهد شد که دامنه آن فراتر از خاورميانه خواهد بود.


=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:, ] [ 18:58 ] [ منتظر ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

غریب ویکه وتنهاست مهدی*کجاشد شیعیان پس رسم مردی؟!*به مهدی عرصه ی عالم چوتنگ است*چنین غفلت برای شیعه ننگ است*همه کردیم مهدی را فراموش*رسد هل من معین همواره برگوش*به مهدی ظلم ها بسیارکردیم*به اورفتار چون اغیارکردیم*به سینه سوزهجرانش نداریم*خبر ازاشک چشمانش نداریم*
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یاوران حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و آدرس yavaranemahdi313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 94
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 98
بازدید ماه : 688
بازدید کل : 160065
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 47
تعداد آنلاین : 1


a.ir|Faraj Begins
//Ashoorabsolute; left: 0px; top: 0px; display: block; ">
ایران رمان
img border=-PostDate-